کد خبر: 223294
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
پرشیاخودرو

شرکت پرشیاخودرو برای علاقه‌مندان به خودروهای ب‌ام‌و و مینی جشنواره فروش ویژه خودروهای نو و دست دوم را با تخفیف استثنایی در روزهای جمعه آغاز کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این جشنواره شامل پرداخت اعتباری به همراه هدایای ارزشمند از اکسسوری‌های اصل برای خریداران روز جمعه در نظر گرفته شده است. علاوه بر تخفیف‌های ویژه، خرید قطعات، رینگ و لاستیک، تیونینگ، بسته‌های گارانتی و... به خریداران و همچنین مالکان خودروهای ب‌ام‌و و مینی ارائه می‌شود. نخستین جمعه طلایی از روز گذشته در محل دفتر مرکزی پرشیاخودرو از ساعت 10 صبح تا 15 برگزار شد. تخفیف‌های ویژه این طرح شامل 5درصد تخفیف خرید قطعات و لوازم یدکی، 10درصد برای خدمات تیونینگ و درنهایت برای خرید بسته‌های گارانتی 15درصد تخفیف درنظر گرفته شده است. 
همچنین سایر خدمات فنی و امداد شامل بازدید رایگان فنی خودرو، بازدید رایگان بدنه خودرو، کارواش اتوماتیک رایگان، بازدید رایگان سیستم جلوبندی و اندازه‌گیری زوایای فرمان، بازدید رایگان کمک‌فنرها، بازدید رایگان ترمزهای چرخ و عملکرد ترمز دستی، تست رایگان گازهای خروجی از اگزوز، آموزش کاربردی رایگان امکانات خودرو، ایاب‌وذهاب سرویس‌های امداد به‌صورت 40درصد تخفیف برای سرویس در محل مشتری و حمل خودروبر 30‌درصد تخفیف برای همه نقاط تهران درنظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت پرشیاخودرو به نشانی
 www.persiakhodro.ir مراجعه یا با شماره تماس دفتر مرکزی 4591 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =